Thursday 30 July 2015

Pengasas ABDR

Teks: Noor Azila Mohamad
Image : Koleksi peribadi

Assalammualaikum...
Ramai yang mungkin takut-takut untuk menyertai ABDR, kenapa ye?,  Mungkin sebab anda baru pertama kami mendengar Akademi Bekerja di Rumah (ABDR) atau anda mungkin meragui keupayaan tenaga-tenaga pengajar ABDR. Seperti kata pepatahlah kan, " tak kenal maka tak cinta, dah kenal pasti jatuh cinta".. :)

Hari ini saya ingin memperkenalkan pengasas ABDR, Puan Masayu Ahmad, siapakah beliau???

Salam perkenalan buat pembaca. Saya bermula di Kumpulan Karangkraf Sdn. Bhd. sebagai wartawan di Majalah Mingguan Wanita. Kemudiannya berkhidmat di Amanah Ikhtiar Malaysia sebagai Pegawai Penerbitan.

Penghujung 2008, saya serius menulis dari rumah dan buku pertama Jana RM Dari Rumah terbit pada 2010. Dan kini masih menulis di ruangan 'Panduan Bekerja Di Rumah' setiap minggu di terbitan Majalah Mingguan Wanita.

Di sini saya fokus menerbitkan lebih banyak artikel, ebook dan buku dalam kategori siri mula bisnes khusus untuk rujukan wanita dan surirumah yang ingin menambah pendapatan secara sepenuh masa atau secara sambilan.

Salam perkenalah dan ukhwah dari saya


www.masayuahmad.com



  Majalah Mingguan Wanita


 
Penulis buku ' Jana RM dari Rumah'
Pengasas Kelas Online Asas Blog & Penulisan
Pengasas Kelas Online Asas Blog & Fanpage
 
 
Untuk yang berminat atau ingin mengetahui mengenai ABDR boleh,
 
Hubungi saya:
Blog: noorazilamohamad.blogspot.com
Sms / Whatsapp: 0192989202
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...