Saturday 15 August 2015

Blog Berpengaruh


Tek: Noor Azila Mohamad
Foto: Koleksi Peribadi
 
 
Assalammualaikum...
 
Mula-mula kenal blog, saya memang agak 'ble-ble', bak kata orang mudalah kan. Saya sendiri kurang jelas pengaruh blog dalam pemasaran. Kenapa orang selalu tulis yang bukan-bukan, tajuk yang gembak-gempak, isu-isu hangat dan sebagainya untuk menarik trafik ke blog masing-masing. Di ABDR, saya mula belajar bagaimana untuk menarik trafik ke blog tetapi dengan etika menulisan yang betul. Alhamdulillah, ramai yang kenal kami melalui blog, dan ramai juga yang membeli barangan kami melalui blog. Kalau tidak percaya boleh 'search' kami di google ... http://noorazilamohamad.blogspot.com/ atau 'borong telekung solat' ... anda ingin belajar bina blog berpengaruh, boleh hubungi saya..
 
 
 Alhamdulillah...saya bersedia berkongsi ilmu..:)
 
 
 Email: noorazilamohamad@gmail.com
Page:
https://www.facebook.com/noorazilamohamad.bekerjadarirumah
Sms / Whatsapp: 0192989202 (azila)
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...