Wednesday 20 April 2016

Bisnes bukan semudah yang kita sangka.

Teks: Noor Azila Mohamad
Foto: Koleksi peribadi

Assalamualaikum..

Jam sekarang pukul 3.33am, masih sibuk dengan kerja. Siapa kata bekerja sendiri boleh rehat dan lebih banyak masa. Jika anda belum bersedia untuk menghadapi lebih banyak komitmen dan tekanan, bekerja sendiri bukan pilihan yang baik untuk anda. Namun, bezanya, setiap pengorbanan dan kepenatan kita, akan rasa berbaloi jika kita mampu mencapai apa yang kita targetkn.


Pelanggan...
Hari ini, ada pelanggan yang meluahkan rasa kurang senang, sebab saya tidak dapat reply whatsapp 'ASAP'. Saya betul-betul minta maaf, kadang-kadang saya terlepas pandang, kadang-kadang dalam satu-satu masa saya berwhatsapp dengan lebih daripada 5 customer, belum lagi dengan 'pm' di page. Setiap kita hanya ada 24 jam. Kita perlu bahagikn masa untuk bisnes, family, pelajaran anak-anak, dan pelbagai lagi. Alhamdulillah, saya semakin belajar membahagikan masa dengan baik, namun ada masanya, sesuatu perkara yang berlaku diluar rutin kita. Ini memyebabkan rutin harian kita turut berubah. Minggu ini agak 'busy', sebelum bercuti khamis ni, perlu siapkan beberapa perkara. Saya selalu memohon kepadaNya agar sentiasa diketemukan dengan pelanggan-pelanggan yang positif. Saya bisnes adalah untuk mendapat sedikit keberkatan dari maha pencipta, bukan untuk mengejar kemewahan. Dan apa guna bisnes jika, ia membuatkan saya kurang masa menghadap Maha pencipta.




Stock Clearance..
Hari ni nak updated stock, nak clearkan stock yang ada, sebelum order stock baru. Alhamdulillah..bagi harga borong sahaja. Terima kasih kepada yang dah order..





Pakej Mula Berniaga dan Agen Dropship...
Untuk yang dah order pakej mula berniaga, In shaa Allah, hari ni kami pos dan untuk yang berminat menjadi agen dropship, kami akan hubungi kemudian. In shaa Allah...


### Apa pun terima kasih buat semua yang sudi berkunjung ke page dan blog "Borong Telekung Solat"...Berminat mana-mana telekung bolehlh hubungi saya..

 
Hubungi saya:
Sms / Whatsapp: 0192989202
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...